چاپ کارت ویزیت-تراکت

ست اداری – بروشورهای تبلیغاتی

چاپ کارت ویزیت-تراکت-بروشورهای تبلیغاتی-چاپ های صنعتی مربوطه یکی دیگر از خدمات ما در زمینه چاپ و تبلیغات می باشد.

خدمات مجموعه شامل:

۱- کارت ویزیت ۲- تراکت های رنگی و ریسو(سیاه و سفید) ۳- بروشورهای تبلیغاتی ۴- ست اداری ۵- پاکت نامه و اداری ۶- سربرگ

جهت سهولت در امور مربوطه با مراجعه به لینک زیر طرح خود را انتخاب فرمائید و به ما اطلاع دهید.

www.tarh.ir

چاپ کارت ویزیت-تراکت

بروشورهای تبلیغاتی

بروشورهای تبلیغاتی

در نگاهی اجمالی به پیشرفت های شایان شرکت های پیشرو در زمینه اقتصادی و اجتماعی خواهیم دید که تبلیغات به صورت عمیق و ریشه ای ما را در پیشبرد اهدافمان بسیار یاری می رساند
چاپ کارت ویزیت-تراکت

چاپ کارت ویزیت-تراکت

کارت ویزیت

کارت ویزیت یه عنوان یک المان معرفی شغل و حرفه افراد کاربرد بسیاری داشته تا حال حاضر هم که این مغوله با تنوع بسیار بالا و انواع متفاوت و فانتزی جایگاه بسیار بالایی در زمینه تبلیغات داشته
چاپ کارت ویزیت-تراکت

ست اداری

ست اداری

ست اداری زمینه کاربردی و تبلیغاتی دیگری است که هم جنبه تبلیغاتی داشته و هم پرستیژ کاری افراد را در دید دیگران و مخاطبین نشانه می گیرد پس بایستی به بهترین متد آن را رقم زد.
چاپ کارت ویزیت-تراکت

کاتالوگ

کاتولوگ

 مورد دیگری از تبلیغات و نشانه گذاری محصولات تولید کنندگان و توزیع کنندگان می باشد که با ارائه آن توسط فروشندگان باعث رونق فروش و ارائه لیست  محصولات نامبردگان خواهد بود
کاتالوگ

کاتالوگ

کاتولوگ

کاتالوگ به مجموعه تصاویری گفته می شود که نمونه کارهای هر مجموعه را در بر می گیرد. چیدمان نمونه کارها –  نمایش نمونه کارها- جایگاه چیدمان از مواردی هست که طراح بایستی با آنها توجه خاصی داشته باشد.
سربرگ و فاکتور

سربرگ و فاکتور

چاپ سربرگ و فاکتور

سربرگ و فاکتور که از اجزای ست های اداری به حساب می آید در پاره ای از موارد نیاز مبرم یک مجموعه محسوب می گردد. نوع طراحی این موارد بستگی به نوع حرفه و فعالیت افراد دارد و به درخواست مشتری متفاوت می باشد.

چاپ لیبل و فولدر

چاپ لیبل و فولدر

چاپ لیبل و فولدر

لیبل و فولدر نوعی از ماندگاری در حرفه و شغل افراد ایجاد می کند همانند دیگر فعالیت های تبلیغاتی نوعی پرستیژ تبلیغاتی نیز محسوب می گردد.چیدمان طراحی مورد ذکر شده می تواند ماندگاری بیشتری را در اذهان ایجاد کند.
چاپ کارت ویزیت-تراکت

چاپ سیلک

سیلک تک رنگ و چند رنگ

معمولاً جهت چاپ نایلون و ساک های دستی و … مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند تک رنگ ، دو رنگ و یا چند رنگ باشد والبته زمینه های زیاد دیگری را هم شامل می شود .